zbit fg zbit fg
53
BLOG

72. Jestem najuczciwiej bezstronny

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 1

     Nie znam tu żadnego nazwiska (ani w rtv i w czasopismach), a te które poznaję, natychmiast zapominam (jest to powszechnie znana moja dolegliwość), czyli nie wiem kto jest kim i gdzie należy. Potwierdza to nawet moja notka 21. - Jest temat ! czyli jedna z pierwszych moich tutejszych notek. - Może to wstyd, ale nadal nie wiem kto to Free Your Mind a nawet czy on jeszcze jest (jego ksywę teraz z trudem z moich notek wygrzebałem).
     Na przykład teraz krytycznie ustosunkowałem się do notki Skandaliczna dyskusja o Wawelu, nie wiedząc że jej autor jest komuchem - wywnioskowałem to dopiero z komentarzowych insynuacji. Ale nawet gdybym wiedział, to i tak bym się jego notką nie zachwycał. Mimo że też jestem tutaj komuchem - zdaje się, że i mnie tutaj to się już insynuuje.
     Mówiąc krótko - jesteście żałośni.

PS. - Jeśli nie chcesz być większym chamem od bliźniego swego, nie przekraczaj jego chamstwa.

    A już w pierwszej notce  1. Co ja tu robie  wyjaśniłem że przybyłem tu z gazetowego bloxowiska, nie wiedząc że ma to jakiekolwiek znaczenie - teraz wiem, że tutaj ma to znaczenie zasadnicze. - Wcześniej nie wiedziałem o waszym istnieniu - w bloxowisku nikt się wami nie interesuje. - A gdy się o was dowiedziałem, nie wiedziałem o tym, że jesteście blogowiskiem - myślałem, że jesteście Salonem. - Dopiero Qatryk, wasz bloger, mi to wyjaśnił, w związku z niefartem jaki mi wyrządził Eine, inny wasz bloger. Być może naprawdę niechcący.

    A byście zrozumieli co - bezkarnie! - wolno w gazetowym bloxowisku, zerknijcie w zbit.blox  - zobaczcie co ja tam wypisywałem na temat gazety i PO. - Bo musicie wiedzieć, że do tej pory byłem fanem PiS-u a zwłaszcza Ziobro i Braci Kaczyńskich (reszta mi się raczej nie podobała). Ale już nie jestem - z winy Wawelu. Bo według mnie ta afera kompromituje nawet przeciętnych polityków. - Teraz piszę tam źle o was - mimo że wasz regulamin tego zabrania, co prawdopodobnie jest ewenementem na skalę światową. Ale świat o tym nie wie, o waszym krzykliwym zaścianku.

    A z tym ewenementem to chyba nie mam racji - bo na przykład statut mafii medyków też zabrania srać w swoje gniazdo. Tam jest to kryminalna zasada, ostrzejsza od zasady Pani Dulskiej. - Żaden medyk nie zaszkodzi drugiemu, nie przyzna, że jego kolega jest winien.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka