zbit fg zbit fg
219
BLOG

31. Trurl.cum.Clapaucio

zbit fg zbit fg Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

    Przede wszystkim:

Fizyka nie może być zbiorem formuł nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. 

     Zobacz co ja jeszcze uważam o fizyce.


     A Trurl.cum.Clapaucio to jakiś poważny fizyk. - Waldemar.m kilka dni temu w swoim blogu Manipulatorzy nie śpią zaproponował mu ten mój niniejszy blog jako dobre miejsce do zapoznania się z moją teorią. - Dziękuję Ci Waldemarze, chciałeś dobrze. - Ale ja teraz przejrzałem tu moje notki o mojej fizyce i też niewiele z nich zrozumiałem. To znaczy niewiele się dowiedziałem o mojej fizyce. Bo w moich blogach nie ma mojej fizyki. W moich blogach jest tylko o mojej fizyce. Można powiedzieć, jej reklamki. A aby zrozumieć moją (i nie tylko moją) fizykę, nie wystarczy przeczytać o mojej fizyce, ale trzeba przeczytać moją (i nie tylko) fizykę. A ona jest w mojej witrynie www.fg2002.webpark.pl. To znaczy tam jest, jeśli chodzi o Internet, jej najwięcej. I trochę poważniej. I tam należy kierować fachowców. - A laików na jej stronę Fizyka dla współczesnych Pań.
     Ponieważ w dyskusji pod wspomnianą notką Waldemara jest dużo o transfor­macjach Lorentza, a inny wybitny fizyk uważa mój sposób ich wyprowadzenia i moją ich interpretację, za jedno z największych moich osiągnięć (zobacz), to na początek fachowcom polecam moją stronę Z2 - Czy radar źle mierzy?.
     Ale nie nalegam, bo po co to komu. Zwłaszcza że nie wystarczy na moją fizykę rzucić okiem - fizyki Einsteina Trurl.cum.Clapaucio też tak by nie zrozumiał.

     Ta notka też jest reklamką.

 

"Musimy więc pogodzić się z tym, że w zarysie fizyki początek może być należycie zrozumiany dopiero wtedy, kiedy się książkę przeczytało do końca" - napisał baron C.F.Weizsäcker w swej książce [39/18] 

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie