zbit fg zbit fg
96
BLOG

21. - Jest temat !

zbit fg zbit fg Rozmaitości Obserwuj notkę 3

    Coś wreszcie wylazło z salonu !  Aż mi hormony podskoczyły.

    Bo gdy pod notką niejakiego Free Your Mind napisałem pochwalny komentarz:

  • Cudowne!
    Jeszcze coś przeczytam, by sprawdzić czy poziom stabilny.
    2009-10-27 08:28

    zbit fg

to nie wiedziałem, że w salonowe gówno wdepnąłem, czyli którąś tutejszą świętą krowę obraziłem. - Bo ów ktoś odpłacił mi żartem:

  • @zbit fg
    poziom czego - alkoholu we krwi? Na trzeźwo to piszę. No, jedynie kawą popijam :)
    2009-10-27 08:36

    Free Your Mind

a niejaki coryllus, zapewne niemniej sławny, mimo że, domyślam się, tylko dworzanin, dobił mnie swym świętym oburzeniem:

  • zbit fg
    Pan kpi czy o drogę pyta? Niech się pan trochę tu rozejrzy, bo jest pan nowy, a potem sprawdza poziomy.
    2009-10-27 08:52

    coryllus


    To naprawdę dla mnie wielka niespodzianka, ogromne zaskoczenie, że coś takiego mogło mi się przytrafić w Salonie. - Ja nie takich ponadpoziomów tu szukałem.

    PS. - Przepraszam coryllusa że nie wiem także kim on jest, i że się nie dowiem, mimo że już jestem pewien, że powinienem.
    A może curyllus zgadnie kto to P.A.M. albo G.B.S. ?

    I ze skruchą oddaję się w surowe ręce służby salonowej, zapewniając że z równym oburzeniem przyjmę jej każdy wyrok. - Pozdrawiam. Zaczynajcie swą salonową awanturę. Będę o niej sprawozdawał w innych blogowiskach, bo podejrzewam, że w tym dziwnym salonie już nie będzie mi dane. A mnie każda awantura się przyda.
    Ale co robi krowa w salonie? ...

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości