zbit fg zbit fg
57
BLOG

149. "Tusk jest geniuszem, a i Komorowski nie taki głupi"

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 1

napisał funkcjonariusz Chevalier, też nie taki głupi, bo napisał. I mnie zablokował - u niego już też nie mogę komentować. Bo ja go nie czytam.
     Znów mogę, prawdopodobnie na krótko - funkcjonariusz Stary też tak robi.

     PS. - Może nie aż taki głupi jak wygląda.


A to kopia poprzedniej notki, którą przez nieuwagę zlikwidowałem:

148. Od kilku dni nie mam nic do powiedzenia

 Bo przecież nie będę wmawiał innym, że najważniejsza jest wolność, równość i braterstwo, bo przecież nie ma czegoś takiego.

   Ale nie śmiej się z treści politycznych, lecz z ich autorów. Wtedy funkcjonariuszom pióra miękną.


   Prawdę mówiąc, od kilku dni nic mi się nie podoba. Czyli jak zawsze

komentarze do wpisu >> 148. Od kilku dni nie mam nic do powiedzenia

@zbit fg
A ja miałam wczoraj paskudny dzień.
Sorki.
Pozdr.Marynia.
marynia.salon24.pl

@Marynia
ja też
zbit fg

@zbit fg
Ciekawe. Dla mnie też ostatnie dni nie były "najłatwiejszymi". Ale dziś do swojej ostatniej notki dopisałam "dodatek", który poniekąd dotyczy Twoich hipotez czy też tez.
pozdrawiam
wiedźma Margo
pannamigotka.salon24.pl

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka