zbit fg zbit fg
27
BLOG

147. Zatroskani funkcjonariusze

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 0

To już liczna grupa natrętnych doradców podpowiadających Kaczyńskiemu i PiS-owi jak w najprostszy sposób mogą się upodobnić do PO-wskiego ideału. Sugerują w ten sposób że Kaczyński i PiS posiadają wady wymyślane przez nich i przez innych PO-wskich agitatorów. - Żenada ...

     Mniej więcej tak na przykładzie wywczas'a zdefiniowałem ich w notce Pobudka w jednym z ich blogów czteryprzyczyny.salon24.pl. - To naprawdę żałosne pieski, bezskutecznie usiłujące kąsać powyżej pięt.
     W Salonie jest już wiele tak „zatroskanych” blogów. Na przykład jest nim także arnie.salon24.pl. Są też blogi komisarzy, jawnie atakujące PiS, z nieukrywaną agresją.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka