zbit fg zbit fg
39
BLOG

143. Nawet we wspólnych celach najważniejsze jest to

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 2

kto na nich zarobi - napisałem w blogu dariusz.kozlowski.salon24.pl. - W imię tego nadrzędnego celu toczą się polityczne wojny. A na pewno polityków. Nie może być wspólnych celów - w takiej sytuacji możliwe są tylko gangsterskie sojusze, ewentualnie spółki.
     Walka o te cele, czyli o pieniądze, jest cicha i beznamiętna, demokratyczny wrzask znamionuje walkę o symboliczne wartości. Ale wierzę w to, że Kaczyńscy przekładają drugie cele nad pierwsze. I jestem przekonany, że PO to złodzieje od góry do dołu.
     Nie budujemy autostrad dlatego, że gangsterzy nie porozumieli się co do podziału łupów, ogromnych, a nie dlatego że nie potrafią poradzić sobie z właścicielami ogródków przez które pobiegną te autostrady. Każda mafia z tym sobie poradzi -  z czym nie poradzą sobie jej prawnicy i państwowi urzędnicy, poradzą sobie jej ochroniarze.

     Wierzę w Kaczyńskich, ale nie w cały PiS - najuczciwszy polityk musi zawierać niechciane sojusze. Zdaje się że na tym polega także uczciwa polityka.

     A gazety wyborczej dopiero teraz nie mogę czytać - to co ona wyprawia przekroczyło wszelkie granice, nawet nieprzyzwoitości. To już naprawdę gazeta oszczerców dla idiotów. - Muszę znaleźć inne źródło informacji, tylko dla dorosłych. Czyli onet nie wchodzi w rachubę.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka