zbit fg zbit fg
146
BLOG

133. Może to oszuści ?

zbit fg zbit fg Gospodarka Obserwuj notkę 7

Regionalne Centrum Serwisowe

    Przyszło dwóch facetów i powiedzieli, że wymieniają junkersy. Za darmo, bo koszty pokrywa katowickie Regionalne Centrum Serwisowe. To znaczy ja płacę tylko za junkersa a nie za instalację i inne. Bo w Katowicach doszli do wniosku, że to im się opłaci, bo jest coraz więcej wypadków i coraz więcej płacą odszkodowań. A ja za junkersa będę płacił ratalnie, dopiero po 4 miesiącach i tylko 40 zł. - Zdziwiło mnie to, bo właśnie nawalił mi junkers i zgromadziłem przewidywaną kwotę, więc zapłacę gotówką. Trochę ich to zdziwiło, ale przyznali, że tak lepiej, bo unikniemy kłopotliwych formalności. Zapłacę więc 1498 PLN od ręki (a resztę zapłaci Regionalne Centrum). - I spisaliśmy UMOWĘ - ZLECENIE która wygląda jakby była nie na junkersa ale na mnie - bo o mnie spisano wszystkie dane osobowe z dowodu osobistego a o junkersie nic - tylko cenę i fabrykę (NECKAR). A w gwarancji jeszcze mniej, bo nawet nie tego - nie wypełniono żadnych rubryk, ani symbolu, numeru katalogowego ani fabrycznego i kodu FD. Ale uznałem, że to normalne, bo są tacy co w ogóle gwarancji nie dają, a wtedy żaden serwis ci nie pomoże. - Prawdę mówiąc, gwarancję obejrzałem dopiero po fakcie, gdy serwisanci zrobili swoje a ja podpisałem umowę i zapłaciłem, i już ich nie było. Umowę też dopiero wtedy uważnie przeczytałem.

    Zapłaciłem ale nie otrzymałem żadnego pokwitowania. To znaczy żadnej faktury - jest coś o tym tylko na umowie. I ustnie powiedziano mi, że fakturę przyślą mi po 2 tygodniach (bym mógł sobie od podatków potrącić) a w Umowie jest punkt 5 w którym jest, że: „Zobowiązania ustne nie ujęte w niniejszej umowie nie zobowiązują żadnej ze stron.” - Nie podoba mi się to. Oraz to, że mimo że zapłaciłem gotówką, to w umowie, w Sposób płatności, krzyżykiem zaznaczono RATY oraz INNY - nie wiem jak to rozumieć. - Sposób GOTÓWKA otoczyli kółkiem. - A krzyżyki znaczą przecież wybranie opcji a nie jej odrzucenie. I na pewno takie znaczenie ma krzyżyk u dołu umowy - że nie wnoszę zastrzeżeń. - Według mnie może to znaczyć, że wybrałem wszystkie rodzaje płatności - RATY i GOTÓWKA i jeszcze jakieś INNE. - Na aż tyle emerytura może nie starczyć.
    Załączam skan tej umowy - kliknij. - Ciekawe co ja im podpisałem, na ich egzemplarzu ... Ile krzyżyków.

    Za tym że to jednak oszuści, przemawia np. to, że gwarancja jest na 2 lata a nie na 6 (tak jest w dostarczonej mi gwarancji) i że zapłaciłem 1480 zł za junkersa a w sklepie kosztuje on połowę tego.
    A na koniec zapytam co to jest Regionalne Centrum Serwisowe - czy to aby nie coś takiego jak Studium Fryzjerskie albo Mebli Kuchennych, czyli najzwyklejsze sklepiki jakie są w każdym osiedlu? Bo na pewno tak wygląda.
    Podejrzewam także, że oni nie spadli z nieba, ale przyszli bo przeczytali w Internecie że mi junkers nawalił i szukam firmy która mi go wymieni. Czyli że jest frajer.

    Trochę obszerniej opisałem to w blogu zbit.blox.
    A na adres podpowiedziany przez Ja-kobieta wysłałem maila - dzwonić będę po łykendzie. I spytam posterunkowych czy nie mają podobnych zgłoszeń. Może się sprawą zajmą. - A jeśli nie, to będę zgłaszał innym.
    Podobny mail wysłałem do Regionalnego Centrum Serwisowego w Katowicach - odpowiedzieli szybko, że nie wspólpracują z Sungas. Ale gdy wysłałem podziękowanie za ich odpowiedź, ich automat Mail Delivery System już je odrzucił, czyli mnie zbanowali.
    Czyli zaczyna się tak jak z  Plaza-Sosnowiec. Czy, jak Plaza woli, z Paris-Plaza lub Nowe trendy. Inaczej zwące się Paris Paris sztuczna biżuteria, albo F.H.U. Światełka niejakiego Wojnarowskiego. - Dla każdego inaczej, na pewno w jakimś celu, prawdopodobnie uniemożliwiająym identyfikację - skutecznie, bo 2 miesiące straciłem na to by Wojnarowskiego zidentyfikować. Plaza Sosnowiec mi to utrudniała, też automatycznie odrzucała moje maile, zanim mi to w końcu zdradziła, bo nie popuszczałem, i zainteresowałem nimi PIH.
    Czyli przystępuję do długotrwałej akcji. O przebiegu której będę informował w zbit.blox. Ale chwilowo mam ważniejsze sprawy, o których wspominam w następnej notce.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka