zbit fg zbit fg
65
BLOG

122. Czy euklidesowo można zbudować nieeuklidesowe

zbit fg zbit fg Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

    Pytam o to od dawna, a w odpowiedzi nawet nikt nie beknął.

    Nawet w odpowiedzi na pytania dodatkowe. Na przykład:

    Czy dzieląc euklidesowe przez euklidesowe można otrzymać pseudoeuklidesowe?
    Bo dzieląc wymierne przez wymierne nie otrzymasz niewymiernego.

    Moje pytanie jest interdyscyplinarne a mimo to nie do bleblaczy. Bo to obecnie jest pytanie podstawowe, fundamentalne, bo pseudoeuklidesową STW Einsteina zbudowałem euklidesowo, dzieląc euklidesowe wzory relatywistyczne przez euklidesowe wzory spoczynkowe, czyli wzory galileuszowskiej echolokalizacji eR przez wzory galileuszowskiej echolokalizacji eT.

eR / eT = eRT = STW

    Dlatego STW Einsteina nazwałem paraecholokalizacją eRT. Bo dlatego liczy ona paradoksy.

    To pytanie jest pytaniem o pogląd na świat. - Czy nie czujesz w nim czegoś wielkiego ?
 

PS.  - Ale aby powyższy wzór mój komentator zrozumiał, podaję ilustrujący go przykład:
Nowy sposób wyprowadzenia wzoru na Dylatację Einsteina
  dylatacjaEinsteina
 

                  g - znany czynnik Lorentza.

         Szczegóły w Dylatacja Einsteina i wieksza.
   - Bo aby o mnie dyskutować, trzeba trochę u mnie przeczytać.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie