zbit fg zbit fg
39
BLOG

94. Eine mnie zaskoczył - pozytywnie !

zbit fg zbit fg Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

   Bo w komentarzu do notki tcc napisał coś takiego:

Pod wpływem A.J  i tego nieszczęsnego 720 stp. poczytałem to i owo z algebr (bo jest nie jedna) spinorów.
- Boże mój !  Co to za bełkot matematyczny z aspiracjami do pouczania "robotników" w laboratoriach co to jest spin cząstki. Teologiczne dysputy scholastyków - przy tym - to pikuś mały. - Oni poprostu ignorują wiedzę doświadczalną ! Wypisują brednie na temat obiektów formalnych, które rodzą się w ich mózgach diabli wiedzą pod wpływem czego.
Biedna fizyka ,jesli musi powtarzac za nimi owe głupoty.
Dlatego gdy Ty [tcc] piszesz, że trzeba to czy tamto zweryfikowac - humor mi się poprawia. Myślę, że będzie powrót do przyrody po okresie gorączki chorobowej wymyslania tworów formalnych, którymi usiłuje się zastąpić realne.

    Tego nie będę analizował, bo nie mam wątpliwości - się z tym zgadzam.

    Rzadko zaglądam do profesorów Eine i Jadczyka, ze względu na panujące tam hałasy - za dużo tam za głośnych bleblaczy.

    Ale wiedzy doświadczalnej nie przeceniam, bo ona już też szarlatanerią, potrafiącą udowodnić wszystko. - Wystarczy zrezygnować z rozumienia czegokolwiek.

PS. - Wiem, że nikt nie lubi być publicznie oceniany. Nawet chwalony, przez byle kogo. Ja też nie lubię.
    Ale już dawno udowodniono, że ludzi nie obowiązują zasady zachowania. A na pewno w demokracji.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie