zbit fg zbit fg
36
BLOG

73. Gdyby nie proces kanonizacyjny

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 9

każdy papież, a może nawet każdy ksiądz, zaraz po śmierci zostałby świętym. - By temu zapobiec, Kościół, może nauczony smutnym doświadczeniem, wprowadził długotrwałą i skomplikowaną procedurę. - Moim zdaniem także poza Kościołem prawnie powinny być zabroniene wszelkie natychmiastowe pośmiertne zaszczyty. - Sprawa uświęcenia naszego Papieża jest nadal badana, a lata płyną. - I TAK MA BYĆ !!!
     Nie mam nic przeciwko temu by po dłuższej kwarantannie przenieść zwłoki Prezydenta na Wawel, jeśli później będzie taka społeczna wola, ale nie teraz. W ogóle jestem za ustawą zabraniającą takiej możliwości. - Słusznie zabroniono stawiać pomniki żywym, a ta ustawa byłaby jeszcze słuszniejsza. - Zwłoki muszą ostygnąć!
 

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka