zbit fg zbit fg
61
BLOG

71. Wawel jest dla bogów, to polski Olimp

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 13

    A teraz nie ma bogów. Teraz jest przeciętność, w której Kaczyńscy wyróżniają się uczciwością i patriotyzmem, ale nie wskrzesili Polski po zaborach, jak Piłsudski, i jak on jej nie obronili. Ani jak Wałęsa, który wskrzesił ją ponownie. A to, że potem wymyślił plusy dodatnie i ujemne, za a nawet przeciw, nie ma znaczenia - Chmielnicki też filozofem nie był. - Wałęsa to SOLIDARNOŚĆ, która obaliła komunizm, w Związku Radzieckim i w Europie. Był charyzmatycznym przywódcą, za którym poszły miliony. To nasze łzy szczęścia, mojego pokolenia. Nasze, teraz niewyobrażalne, wzruszenia.
    Nie wyzbywajmy się ostatnich miejsc świętych, zachowajmy przynajmniej to miejsce najświętsze.

   Więcej.
 

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka