zbit fg zbit fg
48
BLOG

70. Nawet gdyby Bóg stworzył prawa natury

zbit fg zbit fg Rozmaitości Obserwuj notkę 4

to fizyka powinna zajmować się prawami natury a nie Bogiem. Nawet fizycy-spod-Wawelu nie powinni mieszać fizyki z teologią.
    - Czy to nie na temat?
    - Na jaki temat?

    Z okazji każdego pogrzebu wygłasza się grzecznościowe laurki i nie należy ich brać poważnie. Rodzina każdego nieboszczyka powinna o tym wiedzieć.
    A kardynałowi Dziwiszowi powinno się zabrać klucze.

    Oto moje rady, spod Stalinogrodu.

    „Stalinogród” to też był głupi pomysł. Ale wtedy nie wolno było się sprzeciwić. Teraz wolno, ale na razie tylko Wajdowie to zrobili, po męsku, bez ogródek. Inne autorytety nadal dukają banały poprawne politycznie.


PS. - Krzysztof Kłopotowski zareagował na apel PP Wajdów salonowo. - Wobec tego napisałem tam komentarz  To naprawdę Sralon.pl  - jak nie banał to ściek, ale natychmiast został usunięty. Dzięki czemu wiem jak się robi taką jednomyślną jednopartyjność. - Życzę dalszych sukcesów na niwie kultury (politycznej). - Z dwojga złego wolę poprawność polityczną niż polityczne chamstwo. Ale zgadzam się - to rzecz gustu. - Nie zgadzam się tylko z tym, że wszystkie gusty są dobre.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości