zbit fg zbit fg
48
BLOG

68. Czy wczoraj tajne służby odzyskały swoje archiwum

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 12

    Prezydent Kaczyński po zlikwidowaniu Wojskowych Służb Informacyjnych zapobiegł likwidacji ich archiwum, przewożąc je do swojej Kancelarii - jestem pewien że te zlikwidowane tajne służby, które tajnie nadal mają się bardzo dobrze i nadal trzymają władzę, wczoraj to kompromitujące je archiwum odzyskały. Według mnie jego odzyskanie warte było każdej zbrodni. A dla KGB jeszcze bardziej.

    Ale zgoda, nie musiała to być zbrodnia.
    Ale wiadomo, że gangsterom podejrzanie często los sprzyja.
 

PS.- Wydaje mi się jednak, że Kaczyńscy nie zdołali zlikwidować tych służb - oni tylko je zdelegalizowali. I za to te nadal wszechmocne służby pozbawiły ich władzy. Przekazując ją Tuskowi, który bez oporu wykonuje ich polecenia. Na przykład na czele organów ścigania stawiając mafijnego adwokata, który jako minister sprawiedliwości natychmiast uwolnił z więzień posadzonych tam przez swego PiS-owskiego poprzednika (Ziobro) gangsterów. I znów jest to co jest.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka