zbit fg zbit fg
72
BLOG

54. Prekursorzy już się zgłaszają

zbit fg zbit fg Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

„Coraz więcej fizyków skłania się do poglądu, że należy wrócić do czasu i przestrzeni z czasów Newtona i wyruszyć stamtąd od nowa wybierając inną drogę niż poszedł nią Einstein a my za nim.” - napisał profesor fizyki, Arkadiusz Jadczyk.

     Mimo że akademiccy prekursorzy znów się spóźnili, to jest wielce prawdopodobne, że to oni znów wygrają. Mimo że kilku „niezrzeszonych” już kilkadziesiąt lat temu do Newtona wróciło - ja nawet z niewątpliwym powodzeniem.

Przypominam: fg znaczy fizyka galileuszowska. Znaczy to, że newtonowska. A dokładnie galileuszowsko-newtonowska. A mówiąc krótko - euklidesowa.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie