zbit fg zbit fg
48
BLOG

36. Gdzie kucharek sześć a polityków jeszcze więcej ...

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 8

    Skróty można rozumieć różnie. Na przykład jeńcy są w obozach jenieckich, Cyganie w cygańskich, a Żydzi w żydowskich. Wtedy Oświęcim jest żydowskim obozem śmierci, bo Polaków było w nim mniej. - Niech krótko się wyrażający się z tym liczą i zgodzą.
    A ja zgadzam się z notką w  meriam.blog.onet.pl  o polskich obozach śmierci i zburzeniu muru berlińskiego, w uzupełnieniu której, w komentarzu tam, dodałem, że na imprezę obalania muru zaproszono ekipy telewizyjne i orkiestry - to był piknik a nie rewolucja.
    Ale nie obrażajmy się na innych, że mają lepszych polityków - my za to mamy ich więcej.
 

PS. - Ale może należy zgodzić się z tym co Pyzol napisała w komentarzu Inaczej o murze (notka przysypani-gruzem-muru). Że „sama Solidarnosc nie bylaby w stanie obalic komunizmu - i nie obalila. To byl zbiorowy wysilek wolnego swiata w starciu z totalitaryzmem".
     Wcześniej pogodziłem się z myślą, że nie sami Polacy zdobyli Monte Cassino. - Jednak jeśli chodzi o Solidarność, to tylko my ryzykowaliśmy życiem. A tym co przemycali do nas kserografy, groziła tylko sława i może lekka chwilowa niewygoda. - Ale zasługa prezydenta Reagan'a i pani Margaret Thatcher jest ogromna, nie do przecenienia. A jeszcze bardziej rola naszego Papieża.
    Zgadzam się także z m.m.w.  Z tą jednak różnicą, że mi się podobają notki Fre Your Mind - nie podoba mi się ich autor. Panująca u niego jednopartyjna atmosfera - zgodność z autorem w ponad 99,9999...%.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka