zbit fg zbit fg
78
BLOG

30. Menda na salonie i menda.blox

zbit fg zbit fg Polityka Obserwuj notkę 3

zbit fgmenda.blox też czytam rzadko, ale z przyjemnością, a teraz zauważyłem, że to samo jest w menda.salon24 - i nie chce mi się tego czytać. Wiem nawet dlaczego - przez komentarze. - Już dawno temu napisałem, że komentarze mogą zepsuć najlepszą notkę. - W gazetowym bloxowisku Menda nie ma żadnych komentarzy, dowiaduję się więc co on myśli, a tu dowiaduję się co myślą wszyscy. A aż tyle to mnie nie interesuje.
     Jednak lepiej gdy komentarze są widoczne dopiero na żądanie. Same notki wyglądają poważnie, a z komentarzami to gadzinówki. - Powinna być tu możliwość ukrywania komentarzy. Ich opcjonalne rozwijanie.

     A najgorzej gdy stado pochlebców jednomyślnie pod niebiosa wynosi autora, i w tym partyjno-religijnym zapamiętaniu wdeptuje w błoto każdego blźniego swego, który myśli trochę inaczej. Gdy w komentarzach nie ma ani jednego głosu sprzeciwu. To jest bydlęcy pęd.

    Nie rozumiem dlaczego mnie jeszcze tu nie zlinczowano. Przecież psuję wasz fałszywy wizerunek.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka