zbit fg zbit fg
120
BLOG

18. Czym jest STW Einsteina

zbit fg zbit fg Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

     STW Einsteina jest szczególną teorią (względności) Einsteina.
     Ale ja nazywam ją także paraecholokalizacją eRT. Paraecholokalizacja to inaczej echo­lo­ka­lizacja niewłaściwa - obliczenia wykonano niewłaściwymi wzorami, to znaczy niekom­pa­ty­bilnymi z sygnałami. W tym konkretnym przypadku echo­lo­ka­li­zowano, fizycznie, radarem, czyli światłem MM (Michelsona-Morleya), ogólniej - sygnałem eT, a liczono wzorami Einsteina, czyli eR, które w tym wypadku są wzorami niewłaściwymi, bo nie wyprowadzono ich z właściwego diagramu (modelu) eT - w tym wypadku wyprowadzono je z diagramu skonstruowanego sygnałami eR, czyli "światłem" Einsteina.
     Paraecholokalizacja eRT jest stosunkiem para­echo­lo­kalizacji eR i echo­lo­ka­lizacji eT. Mnemo­tech­nicznie można powiedzieć, że jest stosunkiem wzorów eR i sygnałów eT. Co w teorii oznacza, że jest to stosunek wzorów eR (wyprowadzonych z diagramu eR) i wzorów eT (wyprowadzonych z diagramu eT).
     Ale wypadek ogólny zapisuję symbolem eFG = eF/eG  gdzie  F,G Є {P,R,S,T}  bo oprócz sygnałów eR i eT rozpatruję także sygnały eP i eS. - Trywialnymi nie są oczywiście przypadki gdy F ≠ G  bo gdy F = G  to  eFG ≡ eF  czyli paraecholokalizacja staje się echolokalizacją.
     I tak należy bleblać dalej, bo to jest bleblanie naukowe, które zrozumie ten kto je rozumie. - Nie żartuję - ja to rozumiem.
     Rozumiem ten język, ale go unikam. Ale dzięki temu że go rozumiem, łatwiej i więcej rozumiem. Ale możesz się bez tego obyć - jeśli, jak ja, nie lubisz Rasiowej.
 
     Skonfrontuj to z fg2002.webpark.pl. Gdy się zaprzesz, to kiedyś to zrozumiesz. A jeśli nie, to zrozumiesz coś innego - że fizyka nie jest dla wszystkich. Ta notka też.

     Wzory niewłaściwe liczą wartości niewłaściwe, czyli paradoksy. Dlatego STW nazywam para­echo­lo­kalizacją. - Ale można odwrotnie. Na przykład śp. prof. Grzegorz Białkowski parafizykami nazywał takich jak ja. Czyli to kwestia umowy. Dogadania się.

     A bleblania zwykłego, nienaukowego, nikt nie zrozumie.


PS. - Poznaj opinie dwóch wybitnych fizyków: czasprozniowy  i   Eine
         - to nie jest bleblanie.
       Przeczytaj także  Fizyka dla współczesnych Pań
         to moja opowieść samą prozą o tym dlaczego potrzebna jest nowa fizyka - przystępnie a pięknie.

Szczególną teorią względności nie jest
ani Einsteina echolokalizacja eR
ani moja echolokalizacja eT
ale ich stosunek eR/eT.


Wyjątkiem jest tylko Einsteina kontrakcja długości
wyjątkiem wyjątkowo satyrycznym.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie